AVEC je poměrně jasně vydefinovaná, plastická značka. Čistá střela. Jen to není vidět. A to jsme měli změnit. Dříve dělali kde co, ale dnes se AVEC specializuje pouze na vývoj filtrů do plynových masek. Patří v tom ke světové špičce. AVEC jsou filtry. Jasná věc. Aprávě to o sobě potřebovala značka říct.
Ondřej Klos
Nikola Giacintová
Jednoduše jsme odstranili všechno nepodstatné a přidali to důležité. Filters. Fokus.
AVEC byl vždycky žlutý. Žlutá je tu kvůli kontinuitě. A bezpečnosti. A mimochodem – zatím ji nevytěžila žádná konkurence.
Formálně je logo postaveno na švýcarské kvalitě. Tučný kondenzovaný řez ikonické Helveticy jde na sílu. Precizně vyrovnáno literu po liteře.
Logo lze zkrátit do iniciál AF a přitom zachovat všechny klíčové atributy. Vzniká monogram, značka ve svém původním fyzickém smyslu.
Claim The scienec of force / The force of science slouží jako startovní bod příběhu. Kolik fotbalových hřišť plochy aktivního uhlíku je v jednom filtru? Jak moc váz zatíží filtr v plné polní?
Říkáme: My jsme tím tolik posedlí, že v tom vidíme krásu. Je tam! Autenticita a emoce skvěle vytvoří vztah ke značce.
A tady je pár výstupů. Bold.
Vyrobeno pro největší ambice Michala Filippiho a AVECu
← Home