Inveast se zabývá hledáním a narušováním hranice mezi východem a západem Evropy z pohledu byznysu. Pro východní startupy hledá západní investice a know-how. Pro západní investory perspektivní příležitosti.
Ondřej Klos
Richard Rozhoň
Distribuovat myšlenky a kapitál mezi východem a západem je jako otočit stránku. Listovat možnostmi. A penězi. Listovat logem.
Princip stránkování umožňuje použít logo jako komentátora. Je v něm příběh. Logo tak není jen obrázek ale samo nese obsah. Přístup ke značce se zjednodušuje.
Právě díky schopnosti loga nést komentáře a drobné příběhy jsme mohli představit Inveast jako tým, který ví, která ve východní Evropě bije. Chvíle, kdy použujete karikaturu, je chvíle, kdy řeknete, že něčemu opravdu hluboce rozumíte.
Lidé z Inveastu jsou mimo jiné geniální matematici. Jejich kompozitní Inveast index usnadňuje orientaci investorů v nepřehledném prostoru. A dodává značce důvěryhodnost.
Pro Inveast jsme navrhli vizuální styl tak, aby kladl důraz na práci s textem. Zároveň jsme sami přímo natextovali několik claimů.
V další práci jsme z loga derivovali několik odvozených logotypů.
Preciznost v technických detailech manuálu je pro Inveast jako pro byznys založený na důvěře podstatnější než kde jinde.
Manuál vizuálního stylu Inveast
Vyrobeno s důrazem na význam pro Inveast
← Home