Čím víc dáte, tím víc dostanete. Jednoduše. Dáte know-how, dostanete lovemark. Nebo alespoň konverzi. Kéž by to tak jednoduché opravdu bylo... Zbytek ale není víc než tvrdá práce. A to je také Montessori. Co chtějí lidé od webu národní společnosti Montessori ČR? Zjistili jsme, že odpovědi na 4 otázky:
Ondřej Klos
Pokud jste v Montessori a u Montessori ČR uplně noví, bude krátký text na homepage startovním bodem vašeho průzkumu. Pokud už trochu víte co a jak, použijete odkazy jako rozcestník do blogu.
Když máte malé děti, chcete vědět, co máte dělat. Montessori je praktický systém, který můžete použít nezávisle na tom, kde jste a jaké máte možnosti. Blog Objevte Montessori je otevřená pokladnice návodů a znalostí nejlepších českých lektorů.
Malá designérská odbočka: V průběhu práce testujeme i volnější práci s gridem. Nikomu se to nelíbí. Jedním z Montessori principů je, že chyba je přítel. Design není nikdy lineární proces. Montessori máme tolik rádi právě proto, že jde o myšlení v jádru designérské.
Montessori je hodně orientované na něco, co můžete suše nazvat jako popis postupu práce. Začátek, prostředek a konec. Návod. To podporuje nezávislost. Nejen pro děti. Zkuste to taky.
Když vás to chytne, budete chtít vědět a zažít víc. Společnosti Montessori ČR nejde o nic jiného než vychovat další a další průvodce dětstvím.
A když vám to celé sedne, budet chtít se svými dětmi někde začít. Montessori školek a škol není málo. Montessori ČR udržuje jejich aktuální databázi.
Architekturu webu jsme navrhli tak, abychom sledovali flow několika výchozích scénářů. Znali jsme analytická data předchozí verze, z krátkého průzkumu jsme tušili, co budou lidé od webu očekávat. A vyšlo nám z toho jen pár důležitých věcí – dozvědět se co nejvíc o Montessori, najít školku nebo školu, mrknout na kurzy. Všechno ostatní je marginální.
Vyrobeno s jasnou vizí pro Montessori ČR
← Home